Όροι συμμετοχής

Σύμφωνα με την ΠΔ. 339 / 1996 εντολή οδηγίας Ε.Ε.). Παρακαλούμε διαβάστε τους όρους συμμετοχής στις εκδρομές μας πριν την εγγραφή σας. Από τη στιγμή που κάνετε κράτηση στην εταιρία μας, θεωρούμε ότι έχετε αποδεχθεί τους παρακάτω όρους:

 

1. ΕΥΘΥΝΕΣ  ΤΟΥ  ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ  ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΑΣ

Το ταξιδιωτικό μας γραφείο ενεργεί ως μεσολαβητής μεταξύ των εκδρομέων - πελατών και των διαφόρων φορέων που χρησιμοποιεί για τη διοργάνωση των εκδρομών (αεροπορικές εταιρίες, ακτοπλοϊκές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά τουριστικά γραφεία κ.λ.π.) καθώς και οποιουδήποτε άλλου προσφέρει τις υπηρεσίες του για την ομαλή εκτέλεση κάθε ταξιδιωτικού προγράμματος. Στους φορείς αυτούς το γραφείο μας δεν ασκεί άμεσο έλεγχο και κατά συνέπεια δεν φέρει καμία ευθύνη στις περιπτώσεις παραλείψεων, πταισμάτων και οργανωτικών αδυναμιών που προέρχονται από αυτούς τους τρίτους φορείς που μεσολαβούν για τη διεκπεραίωση του προγράμματος της εκδρομής.  

 

2. ΕΚΤΕΛΕΣΗ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ   ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Το γραφείο μας καταβάλλει κάθε καλόπιστη και δυνατή προσπάθεια για τη συνεπέστερη και ακριβή τήρηση του προγράμματος της εκδρομής στην οποία έχετε δηλώσει συμμετοχή. Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, εξαιτίας αστάθμητων παραγόντων και απρόβλεπτων καταστάσεων, καθίσταται επιβεβλημένη η αλλαγή και διαφοροποίηση του προγράμματος. Πιθανή αλλαγή των ωρών αναχωρήσεων των μεταφορικών μέσων από πρωί σε μεσημέρι ή απόγευμα και αντίστροφα ή της ώρας επιβίβασης σε λεωφορείο οδικής εκδρομής, δεν θεωρείται αλλαγή προγράμματος. Αλλαγή ή τροποποίηση του προγράμματος μπορεί να συμβεί είτε πριν την αναχώρηση της εκδρομής είτε κατά τη διάρκεια της.

Πριν την αναχώρηση, το γραφείο μας έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει το πρόγραμμα του ταξιδιού, όπως αναφέρθηκε, εξαιτίας αστάθμητων παραγόντων, όπως π.χ. καθυστερήσεις  ή ακυρώσεις δρομολογίων των μεταφορικών μέσων.
Κατά τη διάρκεια της Εκδρομής, ο αρχηγός της έχει δικαίωμα, στοχεύοντας αποκλειστικά και μόνο στη δική σας ασφάλεια και την όσο το δυνατόν καλύτερη εκτέλεση του προγράμματος, όταν προκύψει κάποιο απρόβλεπτο γεγονός ή ανωμαλία από αστάθμητους παράγοντες που αναφέρθη καν ανωτέρω και  να επιφέρει τροποποίηση στο πρόγραμμα.

 

3. ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
α) Το γραφείο μας έχει το δικαίωμα να ακυρώσει, πριν την αναχώρηση, μία εκδρομή, κυρίως εξαιτίας γεγονότων που συνιστούν ανωτέρα βία (όπως αναφέρθηκαν ανωτέρω) και για λόγους ασφαλείας. Στην περίπτωση αυτή θα επιστραφεί στους πελάτες, το ποσό των χρημάτων που έχει καταβληθεί.
β) Επίσης μια εκδρομή είναι δυνατόν να ακυρωθεί, εξαιτίας μη συμπλήρωσης του απαραίτητου ελάχιστου αριθμού συμμετοχών. Στην περίπτωση αυτή το γραφείο, δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε αποζημίωση, πλην της επιστροφής των χρημάτων που έχουν ήδη καταβληθεί. Και στις δύο περιπτώσεις ακύρωσης, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει σε άλλη εκδρομή του γραφείου αντιστοίχου αξίας.

 

4. ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ
Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε κράτηση θέσης για συμμετοχή σε εκδρομή του γραφείου, πρέπει, με την εγγραφή, να καταβάλλεται προκαταβολή ίση με το 30% της τιμής της εκδρομής για συμμετοχή σε αεροπορική εκδρομή και 20% για συμμετοχή σε οδική εκδρομή. Τηλεφωνικές κρατήσεις, οι οποίες δε συνοδεύονται από καταβολή χρημάτων, δε δεσμεύουν το γραφείο μας. Η εξόφληση της εκδρομής πρέπει να γίνεται το αργότερο 10ήμερες πριν την αναχώρηση της κάθε εκδρομής, ειδάλλως το γραφείο έχει το δικαίωμα ακύρωσης της κράτησης, εφαρμόζοντας αναλόγως τη διάταξη περί ακυρώσεως εκδρομής από τον πελάτη.  

 

5. ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Κάθε ταξιδιώτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη συμμετοχή του σε μία εκδρομή. Η ενέργεια αυτή πρέπει να γίνεται από την πλευρά του πελάτη, σύμφωνα με τη συναλλακτική καλή πίστη, με σεβασμό στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει το γραφείο απέναντι σε κάθε φορέα που συμμετέχει στη διοργάνωση της εκδρομής (ξενοδοχεία, μεταφορικά μέσα κ.λ.π.)και ως προς τους οποίους δεσμεύεται με ισχυρές ρήτρες αποζημίωσης, βάσει των συμφωνιών που έγιναν ανάμεσα στο γραφείο και τους τρίτους και προς τους οποίους είναι υποχρεωμένο να καταβάλει χρήματα, είτε ταξιδέψει ο συγκεκριμένος πελάτης, είτε όχι. Η ακύρωση γίνεται μόνο με έγγραφη ειδοποίηση προς το γραφείο και ισχύει από την ημερομηνία αποδεδειγμένης παραλαβής της. Εάν η ακύρωση γίνει μέχρι 21 ημέρες πριν την αναχώρηση, επιβαρύνεται ο πελάτης με 60 ευρώ για οργανωτικά και επικοινωνιακά έξοδα. Εάν η ακύρωση γίνει μέχρι 14 ημέρες πριν την εκδρομή, παρακρατείται το 40%της αξίας της εκδρομής. Εάν γίνει μέχρι 7 ημέρες προ της αναχωρήσεως της εκδρομής, το γραφείο παρακρατεί το 60% της αξίας της εκδρομής και εάν γίνει την τελευταία εβδομάδα, το γραφείο δικαιούται να παρακρατήσει το σύνολο της αξίας της εκδρομής. Οι παρακρατήσεις αυτές διενεργούνται οποιοσδήποτε και αν είναι ο λόγος της ακύρωσης της εκδρομής (λόγοι υγείας, έκτακτων επαγγελματικών υποχρεώσεων, ακόμα και ανωτέρα βία). Το δικαίωμα συμμετοχής μπορεί να εκχωρείται σε άλλο πρόσωπο, αρκεί αυτό το πρόσωπο να πληρεί τους απαραίτητους όρους που απαιτούνται για το ταξίδι (συναίνεση στους όρους συμμετοχής, πιθανή επιβάρυνση εξόδων εκχώρησης, αποδοχή της εκχώρησης από λοιπούς φορείς (αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχείο κ.λ.π.).

 

6. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ
Τα δωμάτια παραδίδονται συνήθως στις 14.00 και παραμένουν στη διάθεση των πελατών μέχρι τις 12.00 της ημέρας αναχώρησης. Τα περισσότερα δωμάτια ξενοδοχείων στην Ελλάδα και στον κόσμο, έχουν σχεδιασθεί ως δίκλινα. Το τρίκλινο δωμάτιο είναι, στην ουσία, ένα δίκλινο με ένα πρόσθετο κρεβάτι, το οποίο μπορεί να είναι μικρότερο από τα κανονικά. Το ίδιο ισχύει και για το τετράκλινο δωμάτιο. Στα τρίκλινα και τετράκλινα δωμάτια ο χώρος του δωματίου είναι αισθητά περιορισμένος. Εάν ο πελάτης επιθυμεί διπλό κρεβάτι στο δίκλινο δωμάτιο, πρέπει να το δηλώσει στο γραφείο κατά την εγγραφή του. Δεν υπάρχει ενιαία κατηγορία κατάταξης των ξενοδοχείων, η οποία να είναι αποδεκτή παγκοσμίως. Σε γενικές γραμμές, γίνεται αποδεκτή η χρήση των αστέρων (2* = Τουριστική κατηγορία, 3* = Β’ κατηγορία, 4* =Α’ κατηγορία, 5* = Λουξ κατηγορία), η οποία όμως δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά σε κάθε χώρα. Είναι δυνατόν ένα ξενοδοχείο 4* σε μία χώρα να αντιστοιχεί σε λουξ κατηγορία και σε άλλη χώρα να αντιστοιχεί σε Α’ κατηγορία. Συνήθως τα καινούργια ξενοδοχεία ανοίγουν με χαμηλότερη κατηγορία για λόγους γνωριμίας. Σε μερικές χώρες, για φορολογικούς λόγους, υποβιβάζουν την κατηγορία τους, όχι όμως και τις παροχές τους. Όλα τα ξενοδοχεία με τα οποία συνεργάζεται το ταξιδιωτικό γραφείο, διαθέτουν τη νόμιμη εν ισχύ άδεια λειτουργίας που  απαιτείται   από τις αρχές του κράτους στο οποίο βρίσκεται.

 

7. ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
Τα παιδιά 2 - 12 ετών πληρώνουν συνήθως μειωμένο εισιτήριο στις αεροπορικές ή ατμοπλοϊκές μετακινήσεις τους κατά 30% έως 50% ανάλογα με τον προορισμό. Σε πολλά ξενοδοχεία έχουν μειωμένο επίσης κόστος διαμονής, αν μένουν στο ίδιο δωμάτιο με τους γονείς.

 

8. ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Το γραφείο, ενεργώντας σύμφωνα με το νόμο, έχει καλύψει την ευθύνη της ασφάλισης απέναντι στους πελάτες για τυχόν αξιώσεις τους από τη μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση της σύμβασης του ταξιδιού, καθώς και την επιστροφή χρημάτων και τον επαναπατρισμό των ταξιδιωτών σε περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσής της, συνάπτοντας ασφάλιση επαγγελματικής ευθύνης, με ασφαλιστική εταιρία, το όνομα της οποίας μπορεί να πληροφορηθεί κάθε πελάτης, όταν προτίθεται να δηλώσει συμμετοχή σε εκδρομή του γραφείου. Η ασφάλιση αυτή, όπως γίνεται αντιληπτό, δεν καλύπτει τον πελάτη σε περιπτώσεις που συμβαίνει στη διάρκεια μιας εκδρομής ένα ατύχημα ή μία ασθένεια κ.λ.π. Αυτό τον κίνδυνο (ασφάλιση ζωής, ατυχημάτων κ.λ.π.), καθώς επίσης και τον κίνδυνο επιβάρυνσής του με ακυρωτικά, μπορεί ο πελάτης και αυτό το συνιστά και το γραφείο, να το καλύψει με ευθύνη του, συνάπτοντας προαιρετικά και με δικά του έξοδα ασφάλιση σε οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρία.

9. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Κάθε εκδρομέας έχει την ευθύνη ο ίδιος, για την εξασφάλιση και τη φύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατήριο, βίζες, πιστοποιητικά κ.λ.π.), προκειμένου να συμμετάσχει σε μία εκδρομή. Το γραφείο βεβαίως αναλαμβάνει και προσφέρει τη βοήθεια του για την έκδοση ταξιδιωτικών εγγράφων, όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καταλογισθούν ευθύνες για καθυστέρηση ή αδυναμία έκδοσης για λόγο που αφορά στο πρόσωπο του ταξιδιώτη (π.χ. αδυναμία λήψης βίζας για συγκεκριμένη χώρα). Αν ο πελάτης είναι κάτοχος ξένου διαβατηρίου, πρέπει αυτό να δηλωθεί εγκαίρως. Η προμήθεια συναλλάγματος (αγορά, γνήσιο της δήλωσης, γνήσιο της υπογραφής κ.λ.π.) είναι επίσης αποκλειστικά ευθύνη του πελάτη. Η φύλαξη, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής, πραγμάτων αξίας που μεταφέρει ο ταξιδιώτης μαζί του (φωτογραφικές μηχανές, κάμερες, κοσμήματα, αντικείμενα αξίας κ.λ.π.) αποτελεί δική του ευθύνη, ενώ οφείλει επίσης να προσέρχεται την ακριβή ώρα αναχωρήσεων για τις διάφορες εκδηλώσεις του προγράμματος (εκδρομές, ξεναγήσεις, μεταφορές, πτήσεις, γεύματα). Σε διαφορετική περίπτωση, ο αρχηγός της εκδρομής έχει το δικαίωμα να αναχωρήσει χωρίς  το συγκεκριμένο πελάτη, σεβόμενος τους υπόλοιπους εκδρομείς και την τήρηση του προγράμματος. Στην περίπτωση αυτή, δεν δικαιούται καμία αποζημίωση, εάν χάσει κάποια εκδήλωση της εκδρομής, ενώ επιπλέον επιβαρύνεται από τα όποια πιθανά επιπλέον έξοδα προκύψουν (π.χ. μίσθωση ταξί).